Garantie & klachten

Hockeyhuis.nl doet zijn uiterste best om alleen kwaliteitsproducten te leveren. Ondanks onze zorg en aandacht kan het toch gebeuren dat een artikel vanuit de fabriek al een fout bevat.

Wat zijn fabrieksfouten:

Dit zijn mankementen aan een product welke niet zijn ontstaan door:
- onjuist gebruik

- slijtage 

- Geen of slecht onderhoud

Garantietermijn

Op gebruiksartikelen zoals schoenen, kleding en tassen zit een garantietermijn 3 maanden. De ontvangstdatum geldt als ingangsdatum van de garantie.

Garantievoorwaarden met betrekking tot hockeysticks:
De garantietermijn op hockeysticks bedraagt 2 maanden. Op stickbreuken is alleen garantie van toepassing als er sprake is van een fabricagefout.

De garantie op sticks vervalt als:


- De stick niet correct is onderhouden

- Er slijtage aantoonbaar is buiten het slaggedeelte, zoals b.v. slijtage of breuk na de uitvoering van de Argentijnse backhand en/of forehandslag (flatsen)

- Defecten ontstaan als gevolg van verkeerd of ongeoorloofd gebruik (breuk tegen de slagrichting in wordt als verkeerd gebruik aangemerkt)

- De haak afgesleten is door natuurlijke slijtage.

 

Mededeling: Het is niet ongebruikelijk dat hockeyers die meerdere malen per week trainen en een wedstrijd spelen 2 of meer sticks per seizoen verslijten. De krul kan doorslijten door zandkunstgrasvelden. Hockey is en blijft een contactsport waardoor er sticks hardhandig tegen elkaar kunnen komen, er wordt op gestaan of gevallen, etc.

 

Garantie aanvraag indienen

Voor het indienen van een garantie aanvraag stuur je een mail naar: info@hockeyhuis.nl. Voeg een aantal foto's toe van het beschadigde product. Vermeld hierbij ook jouw ordernummer. Binnen 2 werkdagen ontvang je een reactie op de aanvraag.

Indien de garantie aanvraag wordt geaccepteerd zal je een vervangend product ontvangen. Mocht het betreffende product niet voorradig of leverbaar zijn zal er in overleg een passende oplossing worden gezocht.