• Gratis verzending vanaf €25,-
  • 2 fysieke winkels
  • Betaal met spaarpunten!
  • Garantie & klachten

    Hockeyhuis.nl doet zijn uiterste best om alleen kwaliteitsproducten te leveren. Ondanks onze zorg en aandacht kan het toch gebeuren dat een artikel vanuit de fabriek al een fout bevat.

    Wat zijn fabrieksfouten:

    Dit zijn mankementen aan een product welke niet ontstaan door:
    - onjuist gebruik, - slijtage, - geen of slecht onderhoud.

    Garantietermijn

    Op gebruiksartikelen zoals schoenen, kleding en tassen zit een garantietermijn 3 maanden. De ontvangstdatum geldt als ingangsdatum van de garantie.

    Garantievoorwaarden met betrekking tot hockeysticks:
    De garantietermijn op hockeysticks bedraagt 2 maanden. Op stickbreuken is alleen garantie van toepassing als er sprake is van een fabricagefout.

    De garantie op sticks vervalt als:
    - De stick niet correct is onderhouden.
    - Er slijtage aantoonbaar is buiten het slaggedeelte, zoals b.v. slijtage of breuk na de uitvoering van de Argentijnse backhand en/of forehandslag (flatsen).
    - Defecten ontstaan als gevolg van verkeerd of ongeoorloofd gebruik (breuk tegen de slagrichting in wordt als verkeerd gebruik aangemerkt). - De haak afgesleten is door natuurlijke slijtage.

    Mededeling: Het is niet ongebruikelijk dat hockeyers die meerdere malen per week trainen en een wedstrijd spelen 2 of meer sticks per seizoen verslijten. De krul kan doorslijten door zandkunstgrasvelden. Hockey is en blijft een contactsport waardoor er sticks hardhandig tegen elkaar kunnen komen, er wordt op gestaan of gevallen, etc.

    Garantie aanvraag indienen

    Indien de garantie aanvraag wordt geaccepteerd zal je een vervangend product ontvangen. Mocht het betreffende product niet voorradig of leverbaar zijn zal er in overleg een passende oplossing worden gezocht.

    Garantie aanvraag met account

    Heb je een account? Log in, ga naar retouren en kies voor de order waarvan jij een product wil indienen. Volg de volgende stappen:

    - Selecteer het product
    - Vul de informatie in bij het product
    - Voeg foto's toe en omschrijf de schade.
    - Klik op 'verstuur retourverzoek'

    - Vervolgens ontvangt u via de mail een bevestiging van de aanmelding
    - Binnen 2 werkdagen ontvang je van ons een reactie. Als de garantie aanvraag is goedgekeurd ontvang je van ons een mail met meer informatie. Is de aanvraag niet goedgekeurd of willen wij meer informatie, dan ontvang je hierover bericht. De status van de retour is altijd te zien in jouw account.

    Garantie aanvraag zonder account

    Heb je geen account aangemaakt tijdens het bestellen? Ook dan kan je jouw aanvraag aanmelden via de website. Dat kan via deze link. Volg de volgende stappen:

    - Selecteer het product
    - Vul de informatie in bij het product
    - Voeg foto's toe en omschrijf de schade.
    - Klik op 'verstuur retourverzoek'

    - Vervolgens ontvangt u via de mail een bevestiging van de aanmelding
    - Binnen 2 werkdagen ontvang je van ons een reactie. Als de garantie aanvraag is goedgekeurd ontvang je van ons een mail met meer informatie. Is de aanvraag niet goedgekeurd of willen wij meer informatie, dan ontvang je hierover bericht. De status van de retour is altijd te zien in jouw account.

    © 2018 Hockeyhuis.nl All Rights Reserved.