• Gratis verzending vanaf €49,-
  • Gratis retourneren
  • Betaal met spaarpunten!
  • Retour sturen

    Bij Hockeyhuis.nl vinden we het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met hun bestelling. Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn, dan kan je binnen 14 dagen je producten retourneren. Heb je een verkeerde maat of toch liever een andere kleur? Geef dit dan aan op het retourformulier. Direct na ontvangst van jouw retour, zullen wij de nieuwe producten opsturen.

    Binnen Nederland is het retour sturen van een pakket gratis. Voor klanten buiten Nederland zitten hier wel retourkosten aan, deze verschillen per land en gekozen verzendmethode. Wilt u een product ruilen? Dan versturen wij het nieuwe product gratis op.

    Voorwaarden retourneren

    Producten welke retour worden gestuurd moeten aan onderstaande voorwaarden voldoen. Is dit niet het geval dan heeft Hockeyhuis.nl het recht om retouren te weigeren of om een waardevermindering te verrekenen.

    - De producten moeten binnen 14 dagen aangemeld zijn.
    - Producten welke retour worden gestuurd moeten onbeschadigd, ongedragen en compleet zijn.
    - Producten moeten in een geschikte omverpakking retour gestuurd worden.
    - Op de originele productverpakking mogen geen stickers en/of tape worden geplakt.
    - Het schrijven op de originele productverpakking is niet toegestaan.

    Retour aanmelden

    Retour aanmelden met account

    Heb je een account? Dan is het aanmelden van een retour heel eenvoudig. Log in, ga naar retourneren en kies de order die je retour wil sturen en klik op aanmaken. Volg de volgende stappen:

    - Selecteer de producten die je terug wil sturen.
    - Geef per product de reden van retour, de conditie van het product en de vervolgactie aan.
    - Klik op 'verstuur retourverzoek'.

    - Vervolgens ontvangt u via de mail een bevestiging van de aanmelding.
    - In het account is vervolgens een pakbon te downloaden. De status van de retour is altijd te zien in jouw account.

    Retour aanmelden zonder account

    Heb je geen account aangemaakt tijdens het bestellen? Ook dan kan je jouw retour aanmelden via de website. Dat kan via deze link. Volg de volgende stappen:

    - Vul in het formulier precies in zoals dat op de orderbevestiging staat.
    - Als de gegevens correct zijn ingevuld krijg je op de volgende pagina de order en producten te zien.
    - Selecteer de producten die je terug wil sturen.
    - Geef per product de reden van retour, de conditie van het product en de vervolgactie aan.
    - Klik op 'verstuur retourverzoek'.

    - Vervolgens ontvangt u via de mail een bevestiging van de aanmelding.
    - Via de een link in de mail kan je vervolgens een pakbon downloaden om jouw retour te versturen.

    Garantie aanvraag

    Heb je een beschadigd product en wil je een garantie aanvraag doen? Dit kan op dezelfde manier als het aanmelden van een retour. Voeg foto's toe en omschrijf duidelijk waar de schade zit en wat de schade is.