Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur. Wij helpen je graag met het beantwoorden van vragen en het geven van advies. De meest voorkomende vragen hebben we hieronder op een rijtje gezet.

Kom je er niet uit? Op de volgende manieren kan je contact opnemen:

- Stuur jouw vraag via Whatsapp naar 0348-419365 (antwoord op werkdagen binnen 2 uur)
- Mail naar info@hockeyhuis.nl (antwoord op werkdagen binnen 24 uur)
- Bel op werkdagen naar 0348-419365, Whatsapp bellen niet mogelijk.

Veelgestelde vragen

Product informatie

Algemeen

• Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Voor de meeste producten geldt; Voor 16:00 besteld, morgen in huis. Als een product bij de leverancier vandaan komt geldt een langere levertijd. Klik op een maat voor de actuele levertijd. Bij sommige producten kan de levertijd per maat verschillen.

Bestel je meerdere producten? Wij versturen alles tegelijk. Dus heb je producten met verschillende levertijden, houdt dan rekening met de langste levertijd. Mocht je een product eerder willen ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Onze bestellingen worden geleverd met PostNL. In principe geldt, dat zij de dag na het versturen van het pakket deze afleveren.

• Kan ik mijn bestelling afhalen?

Afhalen in ons magazijn is niet mogelijk.

• Hoe kan ik betalen bij Hockeyhuis.nl?

Bij Sporthuis.nl kan je betalen met iDeal. Maar ook met Creditcard, Paypal en Bancontact. Wil je betalen na ontvangst van de bestelling? Kies dan voor Riverty.

• Kan ik achteraf betalen?

Ja, dat kan. Kies bij de betaalmethode voor Riverty.

• Mijn bestelling is nog niet compleet, wat nu?

Mocht het zo zijn dat je bestelling in meerdere zendingen wordt geleverd dan heb je daar bericht van gekregen van ons. Is dit niet het geval neem dan contact op met de klantenservice via info@hockeyhuis.nl.

• Kan ik bestellen zonder een account aan te maken?

Ja, dat kan. Wij adviseren echter om wel een account te maken. Met een account spaar je voor spaarpunten, kan je eenvoudig jouw bestellingen volgen en producten retourneren.

• Kan ik kleding laten bedrukken?

Ja, dat kan vanaf 8 stuks. Alle informatie vind je op deze pagina.

Spaarpunten

Met spaarpunten spaar je bij elke bestelling voor korting op jouw volgende bestelling. Alleen klanten met een account profiteren van spaarpunten. Maak hier uw account aan.

• Wat is de waarde van spaarpunten?

Voor elke euro die je uitgeeft krijg je 1 spaarpunt. 1 spaarpunt is 5 cent waard. Deze punten kan je gebruiken bij je volgende bestelling.

• Wanneer krijg ik mijn spaarpunten?

De spaarpunten worden op het account bijgeschreven op het moment dat de order verzonden is.

• Ik heb geen account gemaakt, kan ik mijn punten nog krijgen?

Nee, dat is niet mogelijk. Een bestelling kan niet achteraf aan een account gekoppeld worden. Maak dus een account aan voordat je een bestelling plaatst.

• Hoe lang zijn spaarpunten geldig?

Spaarpunten zijn onbeperkt geldig.